یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
13

حوزه / امیدی از فعالیت ۲ هزار شرکت تعاونی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، جمشید امیدی در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: بیشترین تعداد تعاونی با ۳۵۴ شرکت مربوط به شهرستان ساوه است، ضمن آنکه ۵۰ شرکت تعاونی جدید با بیش از ۱۴۰۰ فرصت شغلی از شهریورماه پارسال تاکنون در سطح استان مرکزی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، افزود: افتتاح ۹ پروژه عمرانی و تعاونی با سرمایه ثبتی اولیه ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۸۹ نفر، برپایی میز خدمت، تجلیل از تعاونی‌های برتر، دیدار کارکنان بخش تعاون با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و بازدید از شرکت‌های تعاونی بخشی از برنامه‌های هفته تعاون در استان مرکزی است.

وی خاطرنشان کرد: صادرات ۳۰ میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی، افزایش اعضای یک هزار نفره در شرکت‌های تعاونی و برگزاری حدود ۲۳ هزار نفر ساعت آموزش و توانمندسازی اعضای تعاونی‌ها، از دیگر خدمات ارائه شده این اداره به جامع هدف خود بوده است.

امیدی ادامه داد: همچنین ۱۱۵ شرکت تعاونی به مرحله داوری رسیدند که از این تعداد ۶ شرکت تعاونی به عنوان برتر استانی و سه شرکت شایسته تقدیر شدند.

وی اعضای شرکت‌های تعاونی فعال استان مرکزی با احتساب سهام عدالت را ۹۹۸ هزار و ۲۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: سرمایه ثبتی این شرکت‌ها ۱,۹۳۰ میلیارد ریال بود و تاکنون برای حدود ۲۰ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha